Hardlooptraining en schema's

Hardlooptraining en schema's

Alle begin is moeilijk, dat geldt ook voor hardlopen. Voorkom een valse start en begin rustig. Heb je nog nooit hardgelopen? Kies dan voor het 5 km schema (paars) absolute beginner. We hebben een ideale combinatie opgesteld van hardlopen en wandelen. Na een tijdje ga je steeds meer hardlopen en minder wandelen. Zo wennen je spieren, pezen, gewrichten en aanhechtingen aan je nieuwe manier van bewegen en voorkom je blessures. Heb je een beetje basisconditie dan kun je als richtlijn het 2e 5 km schema (blauw) aanhouden. Het 3e schema (geel) bouwt vervolgens in 13 weken verder naar een 10 km. Onderstaande schema's zijn richtlijnen. Wil je liever een meer persoonlijk advies dan is dat ook zeker mogelijk! Of je nu begint met hardlopen, of je wilt afvallen d.m.v. hardlopen, een snelle 5 km of 10 km wilt hardlopen, wij zijn jouw RUNNINGMATE! Vraag in de winkel of via onderstaand telefoonnummer naar de mogelijkheden. Of stuur een mail naar: richard@runnersworldhoorn.nl.

Wil jij gaan trainen voor een halve of een hele marathon? Dan kan onze specialist Robert je daarbij helpen. Robert maakt na een intakegesprek een schema op maat en geeft persoonlijke begeleiding voor 3 maanden richting jouw doel. Een afspraak kun je maken via deze link. Je kunt natuurlijk ook even bellen met onze winkel (0229-217503) of een mailtje sturen naar: info@runnersworldhoorn.nl t.a.v. Robert de Boer.

Deze website maakt gebruik van cookies

Om u een optimale gebruikerservaring te bieden op onze website en voor het tonen van relevante advertenties, maakt Runnersworld gebruik van cookies door: Google Analytics, Youtube, Facebook, Twitter, Hotjar, AddThis en vergelijkbare technieken, die door Runnersworld of derden worden geplaatst. Door op “Accepteer cookies” te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies.
Meer informatie over deze cookies vindt u op onze cookieverklaring.

Accepteer cookies Doorgaan zonder cookies