Naar het overzicht

Trail Clinic "De Dordtse Biesbosch Trail"

Datum bericht: zondag 29 september 2019
Trail Clinic "De Dordtse Biesbosch Trail"

(MEDIO Voorjaar 2020) : TRAIL CLINIC , GRATIS KENNIS MAKEN met TRAIL RUNNING op één van de mooiste plekjes in Nederland: de Dordtse Biesbosch en omgeving.

Ervaren trailrunners laten jou kennis maken met Trail Running. Tijdens de Trail geven wij jou allerlei tips.

Voor wie: IEDEREEN,

- die wil kennis maken met Trail Running;
- die als 1 groep een leuke Trail ervaring wil beleven;
- die een half uur kan (hard)lopen;
- die zich wil verbeteren als Trail Runner.

De Trail zal ca. 6km lang zijn in een rustig tempo dat iedereen kan bijhouden.

Start 10.00 uur, Parkeerplaats Biesboschcentrum, Baanhoekweg 53,  3313L  Dordrecht

Het is gratis, maar wel graag even aanmelden:jurgen@runnersworlddordrecht.nl  
(klik op "GAAT / DEELNEMEN") facebook evenement


ERVARINGEN VAN VORIGE DEELNEMERS:

- Bedankt voor de geweldige trail. Volgende keer ben ik er weer zeker bij.

- Was super leuk, bedankt!!!

- Het was echt een hele leuke manier van kennismaken met deze tak van sport! Ik heb er erg van genoten! Leuke groep en goede begeleiding! Bedankt!

- Bedankt voor een geweldige ervaring! #verslavingsgevoelig

- Het was fantastisch!!!! Op deze manier kan je iemand "gezond" verslaafd maken

- Onwijs genoten bij m'n eerste trail! Wat gaaf zeg!

Like ons op facebook en je blijft op de hoogte.

Wat is trailrunning: Steeds meer lopers kiezen er voor om de weg in te ruilen voor uitdagend natuurlijk terrein. Bij trailrunning draait het om vrijheid, heerlijk de natuur in en genieten van de buitenlucht.

Elke hardloper loopt wel eens over een andere ondergrond dan asfalt. Een bospaadje, een grindweg of een grasveld; het zijn de eigenlijke beginselen van trailrunning. Snelheid is minder belangrijk. Deze terreinen dwingen je als loper meer dan ooit op gevoel te lopen. Elke stap die je zet is anders.

Het voordeel van lopen op een onregelmatig oppervlak is dat je meer kracht opbouwt in je benen en sterkere enkels krijgt. Doordat je bovendien voortdurend je lichaam in balans moet houden, train je ook nog eens je bovenlichaam. Het zijn de fysieke voordelen van trailrunning.

 

 

Deze website maakt gebruik van cookies

Om u een optimale gebruikerservaring te bieden op onze website en voor het tonen van relevante advertenties, maakt Runnersworld gebruik van cookies door: Google Analytics, Youtube, Facebook, Twitter, Hotjar, AddThis en vergelijkbare technieken, die door Runnersworld of derden worden geplaatst. Door op “Accepteer cookies” te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies.
Meer informatie over deze cookies vindt u op onze cookieverklaring.

Accepteer cookies Doorgaan zonder cookies