Blog

  • Hardlopen combineren met vasten

    Runnersworld Nederland
    woensdag 17 februari 2021

    Het mooie van hardlopen is dat je niet afhankelijk bent van de mening van een trainer of een ‘expert’, maar dat je eenvoudig zelf kunt toetsen of iets werkt of niet. Helemaal als je in een periode zit van het vasten.

    Lees verder
  • Jumbo Foodcoach app

    Runnersworld Nederland
    vrijdag 13 november 2020

    Steeds beter hardlopen maakt gelukkig. Runnersworld wil zoveel mogelijk mensen laten ervaren wat het inhoud om steeds beter te hardlopen. De Jumbo Foodcoach app helpt jou hierbij, zodat jij je nog meer kunt verbeteren en met meer plezier gaat hardlopen.

    Lees verder
  • Chocolademelk: wonderdrank voor hardlopers?

    Runnersworld Nederland
    woensdag 30 september 2020

    Is 'de chocomel van Mark Rutte' echt goed voor sporters?

    Lees verder
  • Wedstrijd voorbereiding: de laatste week

    Runnersworld Nederland
    woensdag 18 december 2019

    Afhankelijk van de wedstrijdafstand die je wilt gaan lopen pas je je training in de laatste week aan. Dit geldt voor de mensen die voor zichzelf een goede tijd willen lopen. Is het een wedstrijd tussendoor? Dan is dit minder het geval.

    Lees verder
  • Hardlopen en afvallen

    Runnersworld Nederland
    woensdag 27 november 2019

    Hardlopen en afvallen is een veel gehoorde combinatie. Logisch ook, beweging is nodig bij het afvallen, en hardlopen is een makkelijke manier om hier invulling aan te geven.

    Lees verder
  • Vijf tips voor een goed hardloopdieet

    Runnersworld Nederland
    maandag 08 april 2019

    Naast een persoonlijk hardloopschema’s en de juiste hardloopschoenen helpt een goed hardloopdieet je verder bij het bereiken van jouw doel. De juiste voeding is namelijk de brandstof waarop jouw hardloopmotor draait.

    Lees verder
  • Hardlopen en voeding: Koolhydraten

    Runnersworld Nederland
    zaterdag 05 november 2016

    Hardlopen is een duursport waarbij je het lichaam langdurig belast. Wanneer je een lange tijd loopt, bijvoorbeeld tijdens een marathon, haal je energie uit de glycogeenvoorraad uit je spieren.

    Lees verder

Deze website maakt gebruik van cookies

Om u een optimale gebruikerservaring te bieden op onze website en voor het tonen van relevante advertenties, maakt Runnersworld gebruik van cookies door: Google Analytics, Youtube, Facebook, Twitter, Hotjar, AddThis en vergelijkbare technieken, die door Runnersworld of derden worden geplaatst. Door op “Accepteer cookies” te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies.
Meer informatie over deze cookies vindt u op onze cookieverklaring.

Accepteer cookies Doorgaan zonder cookies